Laglederinfo
LAGLEDERINFO SKAUN BK
Styret:
All kontaktinfo ligger på skaunbk.no.
Sponsor for lag:
Skaun BK har følgende krav til egne sponsorer for det enkelte lag.
«All sponsing må være i tråd med våre etiske retningslinjer. Sponsorer som er engasjert av
Skaun BK, skal ikke forespørres uten at dette er avklart med sponsoransvarlig i ballklubben.
Videre skal det ikke settes trykk på klær, uten at dette er avklart med Skaun BK.
En oversikt over våre sponsorer, finnes på hjemmesiden til Skaun BK.»
Utstyr
Klubben har egen klubbkolleksjon. Rød overdel, røde shortser og hvite strømper.Rød
klubbgenser og svart bukse.Hele kolleksjonen finnes på NorContact sine hjemmesider.
Ragnhild Wist er utstyrsansvarlig, og NorContact er utstyrsleverandør. Alle innkjøp av
klubbutstyr skal gå via utstyrsansvarlig.
Spillerne får utdelt klubbdrakt på kamper og turneringer. Disse har nummer og
klubbsponsorer ferdigtrykt.
Skaun BK kjøper ikke inn drakter med navn på spillere, men laget/spillerne kan kjøpe dette
selv.
Lagledere tar kontakt med utstyrsansvarlig også når de gjelder førstehjelpsutstyr, baller og
annet lagsutstyr.
Inntekter til det enkelte lag:
Alle tiltak meldes inn til kasserer før det settes i gang. Dette gjelder salg av ulike ting og
dugnader som laget skaffer på egen hånd.
Kasserer og styret fordeler inntekstbringende tiltak som klubben får tilbud om, til lagene
etter innmeldt behov.
For å drive inntektsbringende tiltak må laget ha et formål for innsamlingen.
Medlemslister og avgifter:
Sendes på mail til kasserer.
Husk:
Navn på spiller og foresatte.
Mail, tlf og fødselsdato på alle.
Det sendes ut sms og mail til alle, og det kan betales både på tilsendt faktura og på Min
idrett.
Alle endringer på sendes kasserer for oppdatering av medlemslister.
Fiks
Fiks er fotballenes system for registrering av spillere fra 12 år. Fra 13 år kan kamptropp til
kamper legges inn. Det er gitt tilgang og rettigheter til trenere eller lagledere. Trenger noen
opplæring, ta kontakt med Jomar eller Mildrid.
Utleie av baner og klubbhus
Astrid Gimseng(95742795) har ansvar for utleie av hus, og Jomar Estenstad(411 92 805) har
ansvar for treningstider på baner og hall.
Samarbeid med andre klubber
All kontakt med andre klubber om spillere og samarbeid skal foregå via Mildrid . Dette er
viktig, da annen kommunikasjon kan føre til både karantene og manglende forsikring.
Nøkler
Frode Skinstad(41700081) har ansvar for å dele ut nøkler/tilgang til hus, lys på bane og hall.
Ta kontakt, så får du den tilgangen du trenger.
Kiosk
Mildrid Gimseng er kioskansvarlig. Oversikt over kamper legges ut på hjemmesiden, og liste
over fordeling på lagene vil snart bli sendt ut.
Kioskinstruks ligger på hjemmesiden
Cup.
Klubben dekker to cup påmeldinger pr. lag pr. år. Påmelding via Lillian
Når det gjelder anbefaling på hvilke cuper aldersgruppene skal delta på , henvises det til SU.
Flytting av kamper/trekking av lag
Ta kontakt med Jomar.
Bruk av baner/hall og klubbhus.
Det sendes ut ryddeliste til hvert lag, to ryddeuker pr. lag pr. år.
Når ditt lag har brukt huset skal det ryddes av den enkelte bruker. Brukt utstyr på kjøkkenet
skal vaskes og settes på plass.
Når garderober, inngangsdør og WC ute er låst opp skal den som sist forlater Moan sjekke at
dørene er låst.
Lerkendaldugnad
Vi er så heldig at vi har fått denne jobben. Tor Kvalvik ( 911 95 017) er ansvarlig.
Det blir sendt mail til alle lag med muligheter for å melde seg på. Alle lag blir satt opp på
minst en kamp, og det kan være greit å sjekke med laget og melde inn ønske.
Kampvert
Alle lag skal ha kampvert på sine hjemmekamper. Se egen instruks på hjemmesiden